مجوزها

طراحی لوگو در اصفهان + نمونه لوگو

  • اشتراک گذاری:
25 اردیبهشت 1403 (آخرین بروزرسانی در 19 خرداد 1403 ) 110 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

 

امروزه کسب و کارهای بسیار زیادی در اصفهان راه اندازی شده اند و هر کدام لوگوی مربوط به خود را دارند؛ نکته ای که به افزایش فروش و توجه مردم کمک می کند لوگو منحصر به فرد و مناسب برندتان است. چرا که اصفهان شهر صنایع دستی است و اگر شما در طراحی لوگوتان از کاشی کاری های مساجد و مکان های دیدنی اصفهان ایده و الهام گرفته باشید بسیار محبوب و مورد توجه توریست ها نیز قرار خواهید گرفت. اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که طراحی لوگو در اصفهان چه مزایایی دارد؟ چرا باید برای برند تجاری لوگو طراحی کرد؟ سفارش لوگو در اصفهان چگونه است؟ و یا اصول طراحی لوگو در اصفهان به چه صورتی است؟ برای پاسخ به این گونه سوالات پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ظریف گرافیک باشید.
طراحی لوگو نوازنده در ظریف گرافیک

اهمیت طراحی لوگو در اصفهان

لوگو به نشان گرافیکی می گویند که از تصویر، نوشتار و یا ترکیبی از تصویر و نوشتار طراحی شده است. امروزه به دلیل تنوع مشاغل (کارگاه های خاتم کاری، گچبری، کاشی کاری، منبت کاری، قلمدان سازی و مسگری) در اصفهان یک طراح خلاق باید با ایده گرفتن از مکان های دیدنی و کاشی کاری های آن جا بهترین اتود های خود را به عنوان نمونه به مشتری نشان دهد؛ آشنایی با انواع لوگو در اصفهان به شما کمک می کند تا بیشتر با کاربردها و اهمیت های لوگو آشنا شوید. برخی از لوگوهای محبوب و پر استفاده در اصفهان شامل لیست زیر می شود:

  • طراحی لوگو ترکیبی: همانطور که می دانید در لوگو ترکیبی، تصویر و نام برند در کنار یکدیگر استفاده می شود و شما به صورت هم زمان می توانید از قدرت تصویر و نوشتار با هم استفاده کنید. بدین صورت شما می توانید از کودک تا میان سال را جذب برند خود کنید؛ در صورتی که لوگو ترکیبی داشته باشید می توانید از هر کدام این دو به صورت مجزا استفاده کنید.

  • طراحی لوگو نوشتاری: در صورتی که قصد دارید نام برندتان را پر رنگ کنید می توانید از لوگو نوشتاری استفاده کنید و فقط نام برندتان را به صورت لوگو منحصر به فرد طراحی کنید. بنابراین می توانید با طراحی زیبا و خاص به سادگی در ذهن افراد تداعی شوید.

  • طراحی لوگو تصویری: لوگو تصویری نمادی از کسب و کارتان است که برندتان را به نمایش می گذارد. از آنجایی که تصویر بیش از نوشتار در ذهن مخاطب جای می گیرد و از کودک تا بزرگسال را درگیر خود می کند می توانید به سادگی با تمامی گروه های سنی ارتباط برقرار کنید.

  • طراحی لوگو مونوگرام: اگر قصد دارید لوگوی مخفف شده ای برای کسب و کارتان طراحی کنید لوگو مونوگرام بهترین گزینه برای شماست؛ چرا که در این مدل لوگو شما فقط یک الی دو حرف از برندتان را به نمایش خواهید گذاشت.

پکیجینگ-دومانو

اصول طراحی لوگو در اصفهان چیست؟

برای داشتن لوگو اصولی لازم است استاندارد های زیر را رعایت کنید:

  • ماندگاری برند: بخش عظیمی از ماندگاری شما را در بازار آزاد طراحی و سبک لوگویتان تعیین می کند. به عنوان مثال صنایع دستی یکی از مهم ترین محصولات و یا سوغات اصفهان است که اهمیت ویژه ای در رونق اقتصادی این شهر دارد. بدین ترتیب مخاطبان آن توریست ها نیز هستند که محصولاتی را به عنوان سوغاتی از آن جا خریدای می کنند؛ بنابراین باید لوگو و بسته بندی زیبا و خلاقانه ای داشته باشید و روی آن نیز حداقل به دو زبان توضیحات داشته باشد تا بدین ترتیب بتوانید تمامی مخاطبان را راضی نگه دارید.

  • ارتباط با مشتری: در صورتی که لوگو مناسبی داشته باشید می توانید به خوبی با مشتری ارتباط برقرار کنید و توجه آن ها را به سمت محصول خود جلب کنید.

  • هویت بخشیدن: لوگو یکی از ملزومات هر کسب و کار است که باعث هویت بخشیدن به برندتان نیز خواهد شد.

  • کمک به بازاریابی: همانطور که می دانید در هر کسب و کاری اولین چیزی که دیده می شود لوگو برند است؛ در صورتی که لوگو حرفه ای داشته باشید می توانید توجه مخاطبان را به خود جلب کنید و در نتیجه با افزایش فروش و موفقیت برند تان مواجه خواهید شد.

لوگو-پکیج-سرمایشی-گرمایشی-آدرال

وظایف یک طراح لوگو

یک طراح لوگو برای اینکه بتواند لوگو زیبا و خلاقانه ای را خلق کند ابتدا باید چندین نکته را بررسی کند و پس از آن به سراغ طراحی و اتود زنی برود. برخی از وظایف طراح لوگو شامل موارد زیر می شود:

  1. جمع آوری اطلاعات درباره حوزه کاری، سابقه فعالیت و هر گونه اطلاعات مرتبط با طراحی

  2. مشاوره و صحبت با مشتری و دریافت اطلاعات اولیه

  3. جمع آوری اطلاعات کامل و دقیق (پیدا کردن سلیقه مشتری)

  4. بررسی رقبا و آنالیز داده ها

  5. ایده پردازی و طراحی اولیه بر اساس صلاح دید طراح

  6. برگزیدن طرح های خاص

  7. دیزاین دیجیتالی و آماده کردن برای نشان دادن به مشتری

  8. ارائه طرح های نهایی به مشتری

  9. انجام ویرایش های لازم جهت کامل کردن طرح

  10. ارائه طرح نهایی در فرمت های مختلف به مشتری
     

طراحی-لوگوی-کیا-تجارت

قیمت طراحی لوگو در اصفهان به چه صورت است؟ طراحی لوگو چقدر زمان نیاز دارد؟

هزینه طراحی لوگو در اصفهان به موارد بسیار زیادی بستگی دارد و نمی توانیم به همین راحتی قیمتی را برای آن مشخص کنیم. یکی از نکاتی که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت لوگو دارد میزان خلاقیت و خاص بودن طرح است؛ هر چه طرح شما خلاقانه تر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برخی از عواملی که بر روی تعرفه لوگو تاثیر مستقیمی دارد شامل موارد زیر می شود:

  1. نام گذاری: در صورتی که قصد دارید کسب و کاری را شروع کنید اما نمی دانید کدام نام برایتان مناسب است و یا به دنبال کلمه ای خاص و پر معنا می گردید در کنار طراحی آن هزینه بیشتری دارد چرا که طراح باید برای نام برندتان نیز تحقیقات لازم را انجام دهد و با توجه به حوزه کاری تان بهترین اسم را پیشنهاد دهد؛ بدین صورت زمان زیادی را از او خواهد گرفت.

  2. یکتا بودن: در صورتی که درخواست لوگو ارزان قیمت دارید طراح از طرح های نیمه آماده و یا آماده استفاده می کند و طرح را برای شما ارسال خواهد کرد. اما در صورتی که به قصد یکتا بودن درخواست طراحی لوگو دارید طراح باید تمامی جوانب را بررسی کند و سپس با استفاده از خلاقیت خود طرح زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

  3. مدت زمان طراحی: به صورت معمول طراحی لوگو بین 7 تا 20 روز کاری زمان می برد و هر چقدر که بر خاص بودن طرح تان تاکید داشته باشید زمان بیشتری را باید به طراحی آن اختصاص داد.

  4. سبک لوگو: طراح با توجه به نوع کسب و کارتان بهترین سبک را به شما پیشنهاد خواهد داد تا بدین صورت لوگو زیبا و منحصر به فردی را برای شما به تصویر بکشد.
     

geraldton-greenhouse-logo-design

طراحی لوگو خلاقانه در اصفهان با ظریف گرافیک

در این مقاله هر نکته ای که شما برای طراحی لوگو در اصفهان نیاز داشتید را بیان کرده ایم. اگر تصمیم به داشتن یک لوگو حرفه ای و جدید در اصفهان را دارید باعث افتخار ماست که میزبان شما باشیم؛ ما در مجموعه ظریف گرافیک خدماتی از جمله طراحی لوگو، طراحی سایت، خدمات چاپ و بسته بندی در کنار شما عزیزان هستیم تا بدین صورت توانسته باشیم نقشی در کسب و کارتان داشته باشیم. اگر متقاضی طراحی لوگو در اصفهان هستید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند.

 

سوالات متداول شما

همانطور که می دانید در هر کسب و کار برند حرف اول را می زند و برای اینکه بتوانید در ذهن مخاطبان ماندگار شوید باید لوگو حرفه ای داشته باشید؛ تیم حرفه ای ظریف گرافیک با در نظر گرفتن نیاز های شما لوگو حرفه ای و متناسب با برندتان را برای شما طراحی خواهد کرد.
برای طراحی لوگو ابتدا با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و پس از انجام مشاوره و دادن اطلاعات، سفارش تان دریافت خواهد شد؛ در مرحله بعد با توجه به نیاز و بودجه شما چندین اتود زده می شود و برترین های آن برای شما ارسال خواهد شد.
تیم طراحی حرفه ای ما پس از ثبت سفارش و بسته شدن قرار داد شروع به طراحی کرده و با توجه به نیاز شما چندین اتود زده می شود. تعداد روز های لازم برای انجام پروژه بسته به سبک لوگو و میزان خلاقیت طراح می تواند از 7 روز تا 20 روز زمان ببرد.
هیچ ویژگی خاصی نمی تواند تعیین کننده بهترین شرکت طراحی لوگو باشد؛ اما اعتماد و رضایت مشتریان گویای رضایت آن ها از تیم حرفه ای ظریف گرافیک است. این شرکت تجربه و تخصص بالایی در زمینه طراحی کاتالوگ، طراحی لوگو، طراحی بسته بندی، طراحی سایت و دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ دارد. و شما می توانید با خیال راحت صفر تا صد کسب و کارتان را به ما بسپارید.
اگر قصد دارید کسب و کارتان را گسترش دهید و در میان هزاران برند بدرخشید؛ نیاز دارید تا برندتان را به ثبت برسانید. به همین جهت شما باید لوگو زیبا، خلاقانه و حرفه ای داشته باشید تا وجه تمایز شما از برندهای دیگر باشد.
تگ ها: #

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288