مجوزها

بهترین شرکت های طراحی لوگو در ایران (آپدیت 2024)

  • اشتراک گذاری:
6 شهریور 1403 (آخرین بروزرسانی در 6 شهریور 1403 ) 115 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

اولین قدم برای ایجاد برند قدرتمند، خلق هویت بصری مناسب و طراحی لوگو حرفه ای است. لوگو برند در واقع نماد منحصر به فردی است که برای مشخص کردن و هویت بخشیدن به کسب و کار و ایجاد وجه تمایز استفاده می شود؛ و به همین علت از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب ابتدا قصد داریم به اهمیت طراحی لوگو در کسب وکار، معرفی معیار های انتخاب شرکت طراحی لوگو و بهترین شرکت طراحی لوگو خارجی و ایرانی بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

اهمیت لوگو در کسب و کار

همانطور که می دانید لوگو اولین چیزی است که مشتری از برند شما می بیند؛ بنابراین یک لوگو خوب می تواند تاثیر به سزایی در بازاریابی و افزایش فروش شما داشته باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی اهمیت لوگو در کسب و کار بپردازیم تا شما نیز متوجه اهمیت آن در کسب و کارتان بشوید.

  • شناسایی ماهیت: لوگو شما به عنوان نماد برندتان و وجه تمایز و شناسایی برند از سایر رقبا نقش به سزایی دارد.
  • بیان هویت برند: لوگو در کسب و کار نقش کلیدی در بیان ارزش ها و هویت برند دارد.
  • اعتبار سنجی: یک لوگو حرفه ای و قوی بر اعتبار و اعتماد به برندتان می افزاید.
  • تبلیغات و بازاریابی: حضور لوگو در تبلیغات و محصولات به شناسایی زود تر برندتان کمک خواهد کرد.
  • آسانی در به یاد آوری: لوگو های حرفه ای و ساده به راحتی در ذهن مخاطبان نقش می بندند و هر کجا آن را ببینند متوجه برند شما خواهند شد.
  • قدرت تبلیغات دهان به دهان: لوگو به عنوان یک عنصر تشویقی در تبلیغات دهان به دهان محسوب شده و ماندگاری نام برند تان را در ذهن افراد بالا خواهد برد.
  • تعهد به کیفیت و حرفه ای بودن: داشتن لوگو حرفه ای توقع مشتری را از برند تان بالا خواهد برد و از شما انتظار بی نظیر ترین محصولات را خواهند داشت.
  • تاثیر لوگو در تصمیم گیری: وجود یک لوگو و بسته بندی زیبا می تواند اعتماد و توجه مخاطب را جلب کرده و او را به مشتری تبدیل کند.
     

بهترین شرکت های طراحی لوگو ایرانی

تاکنون به معرفی 3 شرکت طراحی خارجی پرداخته ایم؛ اکنون قصد داریم به بررسی بهترین شرکت های طراحی لوگو ایرانی بپردازیم تا بتوانید به سادگی شرکت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

1. ظریف گرافیک

استودیو طراحی گرافیک ظریف گرافیک از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون توانسته با استفاده از خلاقیت رضایت مشتریان خود را جلب کند. این استدیو دارای تیم جوان و خلاق است که تمام تلاش شان را برای خلق برند های موثر انجام می دهند تا بدین صورت نقشی در کسب و کار شما داشته باشند. از جمله خدمات شرکت ظریف گرافیک می توان به: عکاسی، طراحی گرافیک (به صورت تخصصی) طراحی سایت و غیره اشاره کرد.

ظریف گرافیک با تکیه بر سال‌ها تجربه و دانش تخصصی در حوزه طراحی گرافیک، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان شرکت‌های طراحی و طراحان پیدا کند. این شرکت با رویکردی نوآورانه و خلاقانه، به طراحی لوگو و هویت بصری برندهای مختلف می‌پردازد و با ارائه طرح‌هایی منحصر به فرد، به برندها کمک می‌کند تا در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوند و باید هم اینگونه باشد؛ چراکه لوگو اولین و مهم‌ترین مرحله در طراحی هویت بصری بوده و لذا با دقت و ظرافت خاصی در ظریف گرافیک انجام می‌شود.

ازجمله مزیت های این شرکت می توان به خوش رفتاری و جلب رضایت مشتری، قیمت های رقباتی، کیفیت فوق العاده بالا، پایبندی به شرایط قرار داد حتی در روز های پر فشار عید نوروز و پیگیری مداوم اشاره کرد. به عبارت دیگر ما در ظریف گرافیک همیشه روی حرف و وعده خود هستیم و زمانی که به شما وعده یک هویت بصری جذاب (نه صرفا یک فایل لوگوی خشک و خالی) را میدهیم، آن را فراموش نمیکنیم.

همین حالا بگویید چه لوگویی میخواهید!

برای شروع میتوانید همین حالا با تکمیل فرم زیر مشخصات کسب و کار و لوگوی درخواستی خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما طبق نیازتان از طریق تماس مشاوره رایگان ارائه دهند. (روی تصویر زیر کلیک کنید)

ظریف گرافیک در کجا واقع است؟

 

2. ایران نوین

کانون ایران نوین، سازمانی فعال در حوزه تبلیغات و برندینگ است که با توجه به رویکرد های روز دنیا بهترین طرح ها را برای شما پیاده سازی می کنند. کانون ایران نوین توانسته است همواره با مشارکت در ارتقا دانش برندینگ و تبلیغات الگویی شایسته برای شرکت های فعال در این زمینه باشد.

3. آژانس تبلیغاتی مات

کانون تبلیغاتی و بازاریابی مات از سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده و پس از گذشت 4 سال توانسته شرکت خود را توسط تیم حرفه ای تجهیز کند. تاکنون این شرکت دارای 122 نفر پرسنل در بخش های تخصصی بوده و تاکنون توانسته اند بخش عظیمی از تبلیغات و بازاریابی کسب و کار ها را به خود اختصاص دهند.

4. ایده پردازان برند

یکی از آژانس های تبلیغاتی خلاق می توان به شرکت ایده پردازان برند اشاره کرد. این شرکت دارای حداقل 18 سال سابقه بوده و تیمی حدود 200 نفر پرسنل مجرب دارد. از جمله خدمات این شرکت می توان طراحی لوگو، طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور و غیره اشاره کرد.
 

5. استودیو لوگو آریان

استودیو لوگو آریان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طراحی لوگو بوده و توانسته با سابقه ای درخشان بیش از یک دهه درخشش توانسته اعتبار و توجه عده بسیار زیادی از مردم را به خود جلب کند. این استودیو دارای تیم مجرب و حرفه ای بوده و به کمک تکنولوژی های روز دنیا توانسته طراحی های با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه کند.
 

بهترین شرکت های طراحی لوگو خارجی

آشنایی با روندهای جهانی طراحی لوگو، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا لوگوی خود را با استانداردهای جهانی تطبیق داده و در بازارهای بین‌المللی موفق‌تر عمل کنند. برای همین تصمیم گرفتیم علاوه بر آژانس‌های ایرانی آشنایی با برترین شرکت‌های خارجی در زمینه طراحی لوگو نیز خالی از لطف نیست.

1. Landor Associates

Landor Associates یکی از شرکت های فوق تخصصی و مطرح در زمینه طراحی لوگو می باشد و از محبوب ترین و معروف ترین آن می توان به لوگو کمپانی اکسنجر اشاره کرد. این شرکت از سال 1941 فعالیت خود را آغازه کرده و لازم است بدانید بنیانگذار این شرکت یعنی والتر لندور یکی از نوآوران این عرضه بوده است و روش های استفاده شده توسط آن همچنان در صنعت برندینگ استفاده می شود.

2. Wolff Ollins

کمپانی Wolff Ollins نیز یکی از بهترین شرکت های طراحی لوگو در جهان بوده و از معروف ترین لوگو های طراحی شده توسط این مجموعه می توان به بازی های المپیک 2021 اشاره کرد. این شرکت از سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرده است و علاوه بر طراحی لوگو در زمینه خلق هویت برند نیز نقش به سزایی داشته است. امروزه این شرکت در شهر های لندن، نیویورک و سانفرانسیسکو دارای حداقل 150 نفر نیروی مجرب می باشد.

3. Marque Agency

یکی دیگر از کمپانی های مطرح طراحی لوگو می توانیم به کمپانی Marque Agency اشاره کنیم و به عنوان یکی از نمونه کار های خوب و حرفه ای آن می شود به لوگو بازی های 2014 گلاسکو که توسط این شرکت طراحی شده است اشاره کرد
.

هدف از طراحی لوگو

تاکنون درباره لزوم و اهمیت لوگو در کسب و کار صحبت کرده ایم؛ اما اکنون قصد داریم هدف از طراحی لوگو را برایتان شرح دهیم تا شما نیز از این اهداف آگاه شوید. برخی از اهداف طراحی لوگو عبارتنداز:

  • طراحی به جهت معرفی برند
  • طراحی لوگو به عنوان انتقال دهنده پیام
  • طراحی به جهت بازاریابی و افزایش فروش
  • طراحی لوگ برای دستیابی به سود مالی برای شرکت یا هر نوع کسب و کار
  • اگر شما هم چنین هدف هایی دارید می توانید هر چه سریع تر نسبت به ثبت سفارش طراحی لوگو اقدامات لازم را انجام دهید.


 

معیارهای مهم برای انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو

همانطور که می دانید برای انتخاب کردن بهترین شرکت طراحی لوگو نیاز به یک سری معیار های مهم و ملاک های منطقی دارید؛ به همین جهت قصد داریم ویژگی های یک شرکت طراحی لوگو خوب را برایتان بیان کنیم؛ این عوامل به عنوان معیار های اساسی در انتخاب بهترین شرکت های طراحی لوگو شناخته شده و بررسی دقیق آن ها می تواند به انتخاب صحیح شما و موفقیت تان در طراحی لوگو حرفه ای کمک کند. در ادامه به این پارامتر های مهم می پردازیم تا بتوانید به سادگی خودتان شرکت ها را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهید و بهترین آن را انتخاب کنید. برخی از این عوامل موارد زیر می شود:
طراحی-لوگو-خلاقانه-گردشگری
لوگو و هویت اقامتگاه دومانو طراحی شده توسط ظریف گرافیک

 

1. کیفیت طراحی

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید کیفیت طراحی شرکت مورد نظر است؛ بهترین شرکت طراحی لوگو باید دارای طراحی های منحصر به فرد و استثنایی باشد تا بتواند توجه شما را در 5 ثانیه اول جلب کند. یک شرکت طراحی خوب باید توانایی خلق لوگو های زیبا، خوانا و خلاق را داشته باشد، تا بدین صورت بتواند همزمان پیام مورد نظر را به صورت دقیق و موثر انتقال دهد.

طراحی لوگو با کیفیت شامل ترکیب و نتاژ رنگی مناسب با کسب و کار، قالب بندی دقیق و اصولی، انتخاب فونت مناسب و هماهنگی لازم بین عناصر را داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است این لوگو ها باید توانایی کوچک شدن در حد کارت ویزیت و بزرگ شدن در ابعاد بیلبورد را داشته باشد.
 

2. تجربه و تخصص

تجربه نیز یکی از عواملی است که می تواند شرکت های طراحی را از یکدیگر متمایز کند؛ کارهای هنری معمولا با خلاقیت و شناساندن مفهوم ارزیابی می شوند اما در طرحی لوگو این قضیه متفاوت است؛ یک طراح لوگو باید شناخت خوبی از دیجیتال مارکتینگ و بازار داشته باشد تا بهترین طرح ممکن را به شما ارائه دهد.
 

3. نوآوری و خلاقیت

اگر کمی دقت کنید امروزه شرکت های برتری که در زمینه طراحی لوگو فعالیت می کنند را مشاهده خواهید کرد؛ این شرکت ها دارای تیم خلاق و نوآور هستند و می توانند با ایده پردازی بهترین و مناسب ترین لوگو را برای شما طراحی کنند. پس یکی دیگر از عوامل انتخاب شرکت طراحی لوگو داشتن تیم خلاق است. اصلا مگر می شود از ویژگی ها و برتری های بهترین شرکت طراحی لوگو گفت و به خلاقیت و خلق ایده های جدید اشاره نکرد؟
 

4. ارتباط و تعامل با مشتری

شرکت طراحی خوب باید دارای توانایی های بسیار زیادی از جمله: ارتباط با مشتریان، درک عمیق و دقیق تری از نیاز های آن ها داشته باشد. هر طراحی که طرح خوبی را به نمایش بگذارد طراح حرفه ای نیست و حرفه ای بودن فقط در کار خلاصه نمی شود؛ داشتن اخلاق حرفه ای دقیقا هم اندازه مهارت طراحی مهم است و تنها راهی که می توانید از این موضوع اطلاع کسب کنید پرس و جو از مشتریان قبلی شرکت مورد نظر است.

امروزه در بازار پر رقابت طراحی شرکت های مختلف و فراوانی وجود دارند که هدف شان کسب در آمد فعلی شان است و تلاشی برای کسب رضایت مشتریان شان نمی کنند؛ اگر نمی خواهید به تور این شرکت ها و افراد بیفتید حتما قبل از شروع به همکاری مشتریان قبلی شرکت طراحی را پیدا کنید و از نحوه برخورد آن ها جویا شوید.
طراحی-لوگو-مبل-ایبلو
لوگو تولیدی مبلمان ایلبو توسط ظریف گرافیک


 

5. قیمت و ارزش افزوده

ارزش افزوده ارائه شده توسط طراح و یا شرکت طراحی اهمیت بسیار بالایی دارد؛ درست است که کارهای هنری قیمت مشخصی ندارد اما شرکت ها باید قیمت منطقی و عادلانه ای را به مشتریان خود ارائه کنند. در واقع شرکت های طراحی به دلیل تجربه و اعتباری که دارند قیمت های متفاوتی را به مشتریان خود اعلام می کنند.
 

6. سابقه کاری

سوابق کاری هر شرکت طراحی را می توان در نمونه کارهای آن مشاهده کرد؛ شاید شخصی را مشاهده کنید که پس از 20 سال سابقه طراحی فقط در چند زمینه طراحی تخصصی انجام داده است به این شخص با توجه به سابقه و نوع سبکی که دارد می شود اعتماد کرد، اما آیا اعتماد به شرکتی که در هیچ زمینه ای نمونه کار نداشته و یا نمونه کار کیفیت پایینی داشته است اعتماد کردن منطقی به نظر می رسد؟

قبل از سفارش طراحی به سوابق شرکت مورد نظر توجه کنید و در صورتی که تخصص لازم در حوزه مورد نظر شما را داشتند می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

شما می توانید با بررسی پارامتر های گفته شده بهترین شرکت طراحی را شناسایی کنید و نسبت به ثبت سفارش تان اقدامات لازم را انجام دهید تا در اسرغ وقت سفارش تان انجام شود. در ادامه لیستی از بهترین شرکت های ایرانی و خارجی در زمینه طراحی لوگو را برایتان فراهم کرده ایم؛ امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

هویت-بصری-دکورات
لوگو دکوراسیون داخلی دکورات توسط ظریف گرافیک
 

چگونه یک شرکت طراح لوگو خوب پیدا کنیم؟

یکی از سخت ترین کار ها میان هزاران شرکت خوب و سرشناس انتخاب بهترین آن ها است؛ اما همانطور که می دانید این کار زمان زیادی را از شما خواهد گرفت به همین جهت چند نکته را برایتان تهیه کرده ایم تا بتوانید به کمک آن ها بهترین شرکت طراحی لوگو را برای خودتان پیدا کنید.

  • یک برنامه اصولی و منظمی را برای روند رشد به شما ارائه کند.
  • نمونه کار های موفق و سابقه کاری خوبی داشته باشد.
  • شرکت با طراحان مشهور و با تجربه در ارتباط باشد.
  • با دقت به صحبت های شما گوش کند و پس از تمام شدن صحبت های شما نظرش را بیان کند.
  • دارای تیم مشاوره حرفه ای باشد تا بتواند به ابهامات و سوالات شما پاسخ دهد.
     

جمع بندی

از اینکه تاکنون همراه ما بودید از شما متشکریم؛ در این مقاله قصد داشتیم هر آنچه نیاز است تا بهترین شرکت طراحی لوگو را شناسایی و انتخاب کنید را به شما گوشزد کرده ایم. امیدواریم از این مقاله اطلاعات کافی و مورد نیازتان را کسب کرده باشید. در صورتی که هنوز ابهاماتی برایتان وجود دارد می توانید به سوالات متداول ما که در انتهای این مقاله قرار داده شده است مراجعه کنید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288